ost/bacon..

..korv är så jävla gött, min och sofias mat ,vi åt de nyss (:
thank's good for 7 eleven. mjaou.
vi har teori nu och vi har gjort massa övningar m.m..
och nu ska vi snart sätta oss i grupperna igen men vettefan vad vi ska göra.
nu kom carro och madde, då är det jag och sofia som saknas vid bordet,
borde nog gå dit nu. sofia läste nyss min och johans konvers, han är dum i huvet.
och fattar inte ett piss av hur man menar med saker och ting, jag kallade martin
för svin men tydligen är det jag som är svinet för martin gjorde inget fel
och där är johan helt ute och cycklar.. fumf!!

skriver mera sedan,  benno sa att vi ska sätta oss i våran grupp nu!
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0