Onsdag

Idag var början av dagen väääääldiiigt seg. Sofia gick hem för hon hade huvudvärk KRYA (L).
så jag satt här ett tag själv sen gick jag ut med totte sen drog jag med in i grupprummet och satt
o snacka med nicke, alex, totte och dino. riktigt kul :) vi pratade lite om allt. trevligt trevligt.
hade rast nyss och alex och dino krigade i vårat klassrum, sen kom ellis (våran engelskalärare)
och skicka ut dom, helt hysterisk men skrattande, haha hon äger :)
om 30 minuter slutar vi, om vi har tur kanske vi får gå tidigare!

jag ska hem och käka, duscha och fixa mig sen drar jag till sandared och träffar min bästis ROBERT <3
så vet ja väl inte riktigt vad vi ska göra men det blir väl gården...... haha ;D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0